תיק נשיאה לחד אופן. ישמור את הלכלוך אחרי רכיבת שטח בתוך תיק ולא בתוך האוטו. יקל על נסיעה עם חד אופן ברכבת.

תיק נשיאה לחד אופן. ישמור את הלכלוך אחרי רכיבת שטח בתוך תיק ולא בתוך האוטו. יקל על נסיעה עם חד אופן ברכבת.
אחרי עשרים שנה של חלומות על ליהטוט עם חמישה קלאבים וחיפושים אחרי הקלאב המושלם – זו הבחירה האישית שלי.
קלאב עם אחיזה מעולה, נעים ליד ומראה מעולה. מגיע במגוון צבעים.
ארכובה עם החיבור Q-AXLE באורך 127 מ"מ.
הארכובה מתאימה אך ורק לחדי אופן עם הציר החדש של קו-אקס – דגמי ה-RGB המתקדמים וחד האופן מוני 20 q-light
ידית המגיע ב-2 גרסאות – גרסאת השטח עם הידית הקצרה יותר וגרסאת המרחקים עם הידית המעט ארוכה יותר והמעוגלת בקצה.
הידית מתחברת לכסא ומצריכה כסא קריס הולם.
ידית לחד אופן שמיועדת לרכיבה למרחקים – הידית מאפשרת העברת משקל מהמושב אל הידית באמצעות הידיים.
הידית של קואקס מתחברת למזלג ומתאימה לשלל המזלגות בשוק באמצעות מתאמים.
ידית עמידה וקלה.
הידית מגיע ללא חד האופן והכסא שבתמונה.
מוט מושב בקוטר 22.2 מ"מ ואורך 40 ס"מ.
מתאים לחדי אופן מדגמים ישנים יחסית.
מוט למושב חד אופן בקוטר 25.4 מ"מ ואורך 70 ס"מ.
מיועד למי שמחפש מוט באורך גדול יותר מהמוט הסטנדרטי (למשל לאנשים בגובה 1.90).
מוט מושב סטנדרטי לחד אופן בקוטר 25.4 מ"מ ואורך 40 ס"מ
מוטב מושב לכסא קריס הולם פיוז'ן שטוח. ניתן להשיג בקוטר 25.4 או 27.2
עשוי יציקת אלומיניום ממקשה אחת לחוזק מירבי.
אורך – 320 מ"מ.
כסא חד אופן חדשני של קריס הולם.
כסאות חד אופן עד היום היו בצורה בה היה מקסימום מגע בין חלקי הכסא לרוכב – זה עזר בתחושת הביטחון של הרוכב אבל לאורך נסיעות ארוכות יותר גם גרם לחיכוך ולחץ מוגברים שמביאים איתם אי נוחות.
כסא זה מיועד לרוכבים עם ניסיון ונועד להקטין את המגע והחיכוך בעת הרכיבה.
הכסא מתאים למוט מושב שונה ממוט החד אופן הסטנדרטי ולכן חובה לקנות יחד עם הכסא גם מוט מושב מתאים.