תודה על הקנייה באתר

ראשית, תודה רבה!

בהנחה וכמו רוב הקונים באתר גם אתם התחדשתם עם חד אופן חדש – מזל טוב. ההזמנה שלכם התקבלה אצלנו ותוך שני ימי עבודה חד האופן יעשה את דרכו אליכם עם דואר שליחים. שירותי השליחים של דואר ישראל מגיעים לכל מקום בארץ – ליישובים הגדולים תוך 24 שעות, לקטנים תוך 48 שעות ולמקומות הנידחים יותר זה יכול לקחת גם 3-4 ימים. רוצים לדעת איפה החד אופן שלכם נמצא אחרי שהוא נשלח? שלחו לי הודעה לנייד (המספר שלי מופיע בתחתית העמוד) ואשלח לכם את מספר המעקב של דואר ישראל.

בזמן שאתם מחכים לחד האופן להגיע אתם יכולים לעשות את הפעולות החשובות הבאות:

1 – לצפות בסרטון בו אני מדגים הרכבה של חד אופן מהקופסא. תהליך ההרכבה של חד האופן איננו מסובך – אבל חשוב מאוד להקפיד על חיבור נכון של הגלגל למסגרת והקפדה על ימין ושמאל, גם בהרכבה וגם ברכיבה אח”כ. את כל הפרטים תוכלו לראות בסרטון.

2 – לקרוא קצת על תהליך הלימוד הנכון של רכיבה על חד אופן. לימוד רכיבה על חד אופן לרוב יותר פשוט ממה שאנשים חושבים ותוך שבוע של אימון יומיומי רוב האנשים יצליחו כבר לנסוע מרחק יפה. אפשר ללמוד לבד ממדריכים באינטרנט ואפשר גם לבוא אלי לצורן, בתיאום מראש, ולקבל הדרכה מסודרת חינם אין כסף.

כל שאלה שיש לכם – דברו איתי. אני תמיד שמח לדבר עם אנשים לרוכבים על חד אופן, או שירכבו על אחד ממש עוד מעט. הטלפון שלי הוא 052-3218207. רפי.